středa 28. prosince 2016

SELFLOVE #1

Ahoj,

snad každý z nás má aspoň jednu část těla, která se mu na sobě nelíbí. Rozhodla jsem se udělat takovou sérii příspěvků, která se tomuto tématu bude věnovat.

Třeba mě se na mě nelíbilo vždycky skoro celé tělo... nohy, zadek, břicho, prsa, nos, pleť, vlasy, zuby...jak říkám skoro všechno. Myslím si, že by to tak ale být němělo. Když se vám něco nelíbí, tak to zkuste změnit, ale netrapte se kvůli věcem, které nemůžete ovlivnit (třeba ten nos). Nos mi narostl takový jaký mám a co, že to není žádný pršáček... jsem to prostě já.

Nedávno jsem si byla kupovat džíny. Do žádných jsem se nemohla vejít. A co? Tak asi nebudu mít nohy jako modelky VS. Ale i tak se přeci někomu můžu líbit.

Kdyby všichny holky vypadaly jako modelky VS, tak to celé ztratí smysl. Modelky jsou modelky. Vypadat dobře je jejich Full time job. Ony se tím živí. Nechodí do práce jako ostatní. Místo toho cvičí a postují fotky na instagram, tak holky nesmutněte, že nejste jako ony.

Mějte se všichni rádi takoví jací jste, protože všichni jste krásní. Ano i Ty... i Ty co to právě čteš <3

Pááá

Žádné komentáře:

Okomentovat