úterý 27. prosince 2016

Vánoce 2016

Ahoj,

Vánoce už jsou za námi, a tak jsem si řekla, že je ten pravý čas zveřejnit tento příspěvek. Bude se věnovat Vánočním dárkům co jsem dostala a taky všemu ostatnímu, co k Vánocům patří.

16. 12.

Den, kdy jsem dokoupila zbytek dárků pro rodinu. Musím vám říct, že pokud už vážně nevíte co koupit, tak zkuste Lidl. Mají tam nepředstavitelné množství opravdu všeho možného, takže tam seženete dárek na to tata. Jenom se tam teda musíte protlačit asi tak milionem lidí, abyste si něco mohli vybrat a nemine vás ani kilometrová fronta u kasy.




20. 12.

Bylo to úterý nebo aspoň si to myslím. Tenhle den jsem jela s taťkou k ORL a hádejte kdo dostal antibiotika?! No jasně, že já. A abych si je pořádně užila, tak až do 30. 12. Tím pádem moje Vánoční prázdniny začínaly o pár dnů dříve než jsem měla původně naplánováno. Pozitivní na tom všem bylo, že jsem aspoň měla čas na balení dárků. :)

Jo a tenhle den k nám domů taky zavítal Bohouš the Kapr!!

23. 12.

Tohle byl actually den hrůzy. Jeli jsme totiž na předvánoční návštěvy ke všem babičkám. Neberte mě nějak špatně, babičky mám ráda, ale já zkrátka nejsem zrovna moc sociální typ. Jsem introvert - radši jsem sama. A jakmile jsme přijeli k prababičce, kde bylo bez přehánění asi 20 lidí v místnosti o 3m², tak jsem myslela, že to jsou poslední chvilky mého života. Představte si tu nejhlučnější rodinu a přidejte k tomu ještě tak 200% hluku a proti naší rodině budou vážně zamlklí. 

Potom jsme jeli ještě k oběma prarodičům a ani si nedokážete představit jaký pocit úlevy to pro mě byl.

24. 12. 

Tadááá!!
A je to tady - Vánoce! Jelikož naše rodina drží spoustu Vánočních tradic, tak máme Vánoce každý rok prakticky stejné. Jen tento rok bylo něco jinak. Mamka byla totiž nemocná. Snídani, zdobení stromečku i oběd jsme statečně zvládli. Pokud teda nepočítám, že jsme místo zelňačky měli k obědu ohřáte těstoviny ze včera. Hold na vaření oběda už nám nezbyl čas, protože hned po o jsme šli já, taťka a ségra do kina. Každý rok u nás takhle na Vánoce vysílají a je to docela fajn... zkrátí vám to to čekání. Po příchodu domů bylo vše stejné jako vždycky. K večeři rybí polívka, bramborový salát a řízek z kapra. Smutný je, že ani jedno z toho mi nechutná, ale jakožto statečná holka, jsem to zvládla :D 

Po večeři jsme šli rozbalovat dárky. Dostala jsem toho spoustu, čímž se nechci nějak vytahovat nebo chlubit, ale chci tím poděkovat Ježíškovi za takovouhle nadílku, i když jsem si to vlastně vůbec nezasloužila. 

25.12. - 26. 12.

To jsme zase objížděli prarodiče na sváteční obědy. Přežila jsem? Přežila. Takže asi dobrý :P

Tímhle bych chtěla článek zakončit a celé to ta nějak shrnout. Děkuju všem co mi dáreček dali nebo nedali, všem co se mnou na Vánoce byli nebo mi třeba jen popřáli a všem co se mnou tenhle rok 2016 prožívali. Určitě nebuďte smutní pokud jste nedostali třeba přesně to co jste si přáli, protože Ježíšek to určitě vybíral s láskou a podle svých finančních možností.

Děkuju i všem mým čtenářům za vaši podporu a užijte si Silvestra! :))

A nezapomeňte mi napsat do komentářů nějakou vaši příhodu z Vánoc nebo třeba něco co se vám na Vánocích líbilo nejvíc.

Pááá <3

Žádné komentáře:

Okomentovat