sobota 5. listopadu 2016

Několik rad, jak skrýt stres

Ahoj,

Doufám, že nejsem jediná na světě, která se skoro všeho bojí, hrozně rychle panikaří a vlastně non-stop je úplně zmatená.

Nedávno se mi přihodila taková nepříjemná věc. Byla jsem na brigádě, ale fakt úplně všechno co jsem ten den mohla pokazit, jsem taky pokazila. Celý zbytek dne jsem pak probrečela a zařekla jsem se, že na tuhle brigádu už nikdy v životě nepůjdu, a že už nikdy nepůjdu na tohle místo, protože jsem nepotřebovala, aby si tam na mě lidé ukazovali a říkali si, že přesně já jsem ta hloupá holka, co jim tam jednou pokazila všechno, na co sáhla.




Dneska jsem tam byla znova. Měli málo lidí a tak mi psali ať přijdu, a jelikož jsem neměla ta nějak na výběr, tak jsem tam šla. Naštěstí tam vážně skoro nikdo nebyl a tím pádem měl každý práce až až a neměl čas na to, aby se zaobíral mnou.

No a nakonec jsem všechno zvládla... nebylo to vůbec tak hrozné jak jsem si představovala. Takže si myslím, že když jsem zvládla já překonat své obazy z posměchu ostatním, tak to může dokázat každý. Mám tady pro vás par rad jak na to:

1. Snažte se předstírat sebevědomí
I když jste ve skutečnosti strašně nervózní a máte pocit, že se třesete jako promrzlá čivava, nenechte na sobě nic znát. Držte hlavu vzpřímeně, rovná záda a při mluvení s lidmi mluvte srozumitelně a nahlas. Nikdo si pa ani nevšimne, jak jste z celé situace vystresovaní.

2. Zvolte ten vám nejpříjemnější look
Nezkoušejte ten den zrovna experimentovat s novou rtěnou nebo výstřední halenkou. Oblečte si vaše nejpohodlnější a podle vás nejlépe vypadající oblečení a pokud se cítíte dobře bez makeupu, tak ho rostě tento den vynechte. Nebudete potom mít totiž, že se na vás lidé divně dívají nebo se o vás baví.

3. Mějte vše perfektně připravené
 Určitě něchcete, aby vás něco zaskočilo, takže musíte být na všechno perfektně nachystaní. Vezměte si všechno o čem si myslíte, že by mohlo být potřebné i v tom případě, že je to vlastně úplně zbytečné a potřebovat to třeba vůbec nebudete. Uklidní vás to a zabví vás to zbytečného stresu.

4. Buďte radši všude s předstihem
Nechcete přeci riskovat, že potom všem příjdete ještě do práce pozdě ne? takže lepší být všude dřív než dýl. Ale pozor!! pokud se opozdíte, tak žádný stres a držte se boden číslo 1.

Pokud jste taky takový zmatkař jako já, tak vám snad tenhle článek něco dal... no a pokud takový zmatkař nejste, tak vám snad nic nevzal :))

Anna xx

Žádné komentáře:

Okomentovat