čtvrtek 25. srpna 2016

Šetřím, šetřím a šetřím.

Ahoj :)
Jelikož mi trvá strašně dlouho, než si na něco našetřím, tak mám momentálně úplnej absťák :D Šetřím si na novej mobil, protože ten můj už pomalu dosluhuje, ale čím víc peněz mám našetřeno, tím víc mě láká si konečně něco koupit. Není to tak, že bych si vůbec nic nekoupila... třeba včera jsem si koupila linky a rtěnku... ale ten pocit, když víte, že nějaké peníze máte, ale utratit je nemůžete je hroznej.






Já kapesné nedostávám, takže se mi šetří opravdu blbě, protože jediná moje šance na získání peněz, je ušetřění každé koruny kterou dostanu... například jsem teď od babičky dostala něco málo na pouť, tak si to můžu ušetřit... bohužel jsem to tentokrát neudělala a koupila si tu rtěnku a linky.. :( No každopádně to s šetřením tak jednoduché není, a když kolem sebe vidíte všude ty výlohy se spoustou krásných věcí tak teprve ne.

Snad si někdy na svůj vysněný mobil našetřím a pokud si taky na něco šetříte, tak mi napište do komentářu na co šetříte právě vy a jestli máte nějaký svůj spešl spůsob jak to všechno neutratit dřív než máte dostatek peněz ;)

Mějte se krásně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat