sobota 20. srpna 2016

Asi takový pocit...

Ahoj,
znáte ten pocit, když si vůbec nevíte rady? nevím jestli už jste ten pocit zažili, ale řeknu vám- je to hroznej pocit. Mluvím tu o tom pocitu, který se vám dostaví, když se bavíte s někým opačného pohlaví už delší dobu, skvěle si rozumíte, ale tak nějak nevíte jestli se vám ten člověk líbí jako kamarád a nebo taky něco víc. Já mám tenhle pocit už delší dobu a nemůžu se ho zbavit.






Já osobně si myslím, že ten můj kamarád je čistě jenom kamarád, ale někdy mě to opravdu znejistí. Takový ten typ kamaráda co je na vás tak strašně milý až vás to začne přesvědčovat, že jako váš přítel by byl absolutně dokonalý.

Nevím jak přijít na to, jestli o mě stojí nebo ne. Zase kdyby o mě stál, tak to asi dá víc najevo ne?
Buď jsem asi slepá a nevidím, že mi něco naznačuje a nebo taky ne... třeba chce být vážně jenom kamarád a to je všechno. Jenom kluk, kterýmu se můžete vybrečet ve chvíli, kdy vás něco trápí. Který vás vždy rozveselí, když jste smutná. Který vás bude podporovat i navzdory všem okolnostem. Bude tu prostě pro vás a to je vše...nic víc nic míň.

Jen by mě zajímalo, jak to chce ten můj.

Snad se to brzy dozvím.

Ale musím říct, že ať to skončí jakkoliv, tak ho budu vždycky milovat... buď jako kamaráda, nebo něco víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat