neděle 7. srpna 2016

Můj první měsíc prázdnin

Ahoj :)

Minulý týden jsem byla na dovolené bez wifi, takže jsem vás trochu zanedbávala. Každopádně teď už jsem doma a budu se vám plně věnovat.

První měsíc prázdnin je už za námi, Já už mám nějaké zážitky za sebou a tak jsem se rozhodla se s vámi o ně podělit.





1. týden


Hned první týden prázdnin jsme s rodinkou vyrazili na dovču. Ubytováni jsme byli v menší chatce u rybníka Katlov, kde jsme měli bazén, ping pong, tenisové kurty i hřiště pro hraní badmintonu. Jelikož tam bylo spoustu sportovišť, tak jsme měli stále co dělat, ale zároveň jsme byli blízko od mého atletického týmu, takže jsem mohla jezdit i na tréninky.

Asi jediným takovým zádrhelem byla cesta na oběd do vesnice vzdálené hodinu cesty přes les. Všechno šlo podle plánu dokud jsme do samotného lesa nedošli. Když jsme procházeli cca potřetí tím samým místem, tak už jsme začali uvažovat o tom, jestli náhodou nejdeme špatně, ale protože jsme stateční, tak jsme hrdě pokračovali dál s tím, že cestu najít prostě musíme. Asi po dalších deseti minutách, jsme se vrátili před ten les a našli jinou cestu, po které jsme se následně i vydali. Abych to nějak zhrnula, tak cesta tam nám místo jedné hodiny trvala 2 a půl hodiny, ale na oběd jsme se dostali. Potom jsme se dobře najedli a nazpátek jsme šli radši po silnici. Bohužel jsme pak ještě zmokli a po příchodu na chatu jsme zjistili, že jak jsme se brodili všemi těmi keři a pak nakonec i polem, tak máme vyrážku na lýtkách (zřejmě od chemických hnojiv pole), ale aspoň to můžu brát jako zajímavý zážitek a historku, kterou může všem vyprávět.

2. týden


Druhý týden jsem vlastně ani nic zajímavého nedělala. Jenom jsem jezdila na tréninky a koupala se v bazénu :P

3.  týden


Týden třetí jsem absolvovala atletické soustředění na Černé hoře a řeknu vám, byl to záhul! Ale měla jsem tam taky své kamarádky, takže se to všechno přežít dalo a dokonce i ve zdraví :) Ze soustředění mám asi tak miliardu fotek, o které bych se s vámi moc chtěla podělit, ale jak jste si mohli přečíst v jednom z minulých článků, tak chci na svém blogu zůstat prozatím anonymní. Každopádně se nemusíte bát, jednou nebo později vám stejně prozradím kdo jsem a potom vám fotky ráda ukážu.

4. týden


Vlastně poslední týden prvního měsíce jsem strávila opět pohodově. Byla jsem skoro pořád doma a jezdila jsem na tréninnky. Ale v pátek jsem se svou skvělou kamarádkou jela do Pardubic na nákupy, o kterých vám ještě pár storek řeknu.

Cíl naší původní cesty bylo chytání pokemonů, ale nakonec nám to nedalo a přeci jenom jsme se podívaly i do nějakých obchodů. Protože jsem měla ještě nějaké poukázky do knihkupectví, tak naše první kroky zamířily právě tam a já jsem rozodně neodešla s prázdnou. Koupila jsem si tři knížky: Dám ti slunce (už mám přečteno a fakt doporučuji), Girl online on tour a také Fangirl (čtu právě teď). Také jsme se podívaly do Rossmanu, kde jsme si koupily pití a osvěžovač obličeje (s tím osvěžovačem byla fakt sranda) a potom jsme zavítaly i do Cropu a Reserved.

V Reserved jsme si vybraly obě stejné plavky a úplně jsme se do nich zamilovaly, ale nakonec to byla úplná katastrofa. Plavky jsme si vzaly ze stojanu a šly si je zkusit do kabinek. Na tom by nebylo nic neobvyklého, ale my ty kabinky nemohly nikde najít. Chodili jsme tam pocelém obchodě a nikde nic. Nakonec jsme si s nimi zašly do jiného obchodu, abychom si je zkusily, ale pak jsme si to rozmyslely a vrátily se znova do Reserved. A hádejte čeho jsme si tam všimly. Opravdu gigantický osvětlený nápis KABINKY přes půlku zdi a my ho předtím neviděly?! Když už jsme to teda našly, tak jsme si zalezly každá do své kabinky si ty plavky zkusit. Při východu z kabinek jsme se na sebe podívaly a hned jsme tušily co si o těch plávkách myslíme. Prostě HRŮZA. Ty plavky byly tak dokonalé na stojanu, ale na postavě prostě katastrofa. Dobře... možná to mohlo být námi a ne plavkami, ale my jsme zkrátka nebyly spokojené :D

Nakonec jsme si ještě zašly na BubbleTea a daly si každá svůj nápoj. Já čistý zelený čaj s borůvkovými kuličnami a kamarádka Fallenku. Byla to mňamka.


A to by bylo zhruba celé shrnutí prvního měsíce letních prázdin. A jak si prázdniny užíváte vy? Bavíte se tak jak jste chtěli? :)

Užívejte krásného dne :)


Žádné komentáře:

Okomentovat