čtvrtek 28. července 2016

Cesta ke štěstí :)

Ahoj :)

Na začátku své blogovací ,,kariéry" jsem myslela, že budu příspěvky přidávat každý den. No a hned ze začátku, se mi to nevydařilo. A víte proč? Protože jsem šťastná. Konečně dělám věci, co mě baví, mám kolem sebe lidi co mě baví a nabíjí mě pozitivní energií.

Cesta k takovéhlemu stavu, ale nebyla vůbec lehká.





Jste to vy

Podle mě to celé začíná ale u vás samotného. Musíte si opravdu utřídit věci v hlavě tak, aby jste si je rozdělili na ty dobré a špatné...ty špatné pak jen vyhoďte do pomyslné kolonky spam a už je nechte být... jakoby už nebyly.

Flow lístek

První věc, která mi k optimistickému stylu života pomohla je aplikace Flow lístek. Vím, že teď si někteří z vás říkají: ,,bože zase nějaká trapná aplikace, kterou se nám tu bude snažit vnutit a ani nebude fungovat. " Ale tohle opravdu není můj styl... vyprávět vám o něčem, co ani nefunguje... a navíc vy tu aplikaci vůbec nepotřebujete. Jde o ten princip. Tato aplikace funguje tak, že vy si každý den zapisujete 3 poznámky o věcech, které vám ten den udělaly radost. Tím vám to vlastně pomáhá se lépe soustředit na ty pozitivní věci a ne na ty negativní, na které se zaměřuje téměř každý. Po jednadvaceti dnech byste se měli cítit o mnoho šťastnější. A jak říkám, jde tu jen o ten princip. Vy si vůbec nemusíte tu aplikaci stahovat, stačí si to psát jen někam do sešitu, nebo si to aspoň každý den říct.

Negativitu hoďte za hlavu

Další typ, který by vám mohl pomoci je přestat se hádat s rodiči. Chápu, že pro většinu lidí v mém věku to třeba není, tak jednoduché, ale věřte mi. Když jsem to dokázala já, tak vy taky! Ono tím, že se budete cítit šťastnější díky těm pozitivním věcem, tak vám to bude vlastně sloužit jako taková nabíječka, která vás dobije tou pozitivní energií. I přes to, že se s rodiči nebo s kýmkoliv jiným občas nebudete shodovat, tak budete mít tolik energie, že se budete moci se nad tyto věci povznést. Zkrátka, když se budete soustředit na ty věci pozitivní, tak se vám snáz budou přecházet věci negativní.

Selflove

Má poslední rada spočívá v selflove neboli v sebelásce. Abyste byli šťastní musíte mít rádi především sebe a starat se v první řadě o sebe. Najděte si občas čas pro sebe a udělejte pro sebe něco pěkného. Já když například nemám úplně nejlepší den, tak ráda cvičím. Mám ze sebe pak dobrý pocit, že pro sebe něco dělám a hned se cítím líp. Ale nemusí to být jen cvičení. Můžete si třeba přivstat a udělat si dobrou snídani, nebo si třeba můžete cestou z práce nebo školy koupit kytky... jen tak... zkrátka je proto, že si chcete udělat radost.

Doufám, že mi ta radost vydrží a že i vám můj článek něco přinesl.

Mějte se krásně, posílám vám všem sluníčkový úsměv a ahoj :)




Žádné komentáře:

Okomentovat