pondělí 25. července 2016

Tak to byl trapas!!!

Ahoj :)

Dneska se mi stalo něco fakt trapnýho... Když jsem dneska na tréninku běhala rovinky, tak jsem tam hodila úplnýho placáka! Bylo to fakt divný ;)
Byla jsem tam já, moje ségra a má kamarádka a taky nějací kluci od nás z týmu. Na druhé straně stadionu byl i nějaký jiný tým, který tu je zrovna na soustředění. Chtěla jsem vypadat, jako že dokážu běhat taky rychle, a tak jsem se rozběhla... odběhla celou rovinku, ale jak už jsem se nesoustředila a chtěla jsem zabrzdit, tak jsem špičkou nohy zavadila o zem a hodila jsem tam pořádnýho placáka...prostě jsem spadla úplně na placku na zem. No myslím, že nikdo kromě mé sestry a kámošky to neviděl, ale řeknu vám musela to být fakt sranda to vidět. Každopádně všichni jsme se tomu jen zasmáli a já si z toho dělám celý den srandu, ale řeknu vám, že nic lepšího se vám asi před novýma lidma stát nemůže! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat