neděle 24. července 2016

Představovačka aneb kdo jsem :)

Ahoj všichni :)

Jo... použila jsem ten nejvíc mainstreem pozdrav na světě, ale co. 
Tenhle blog je asi už můj třetí, protože vždy co si nějaký blog založím, tak mě to po chvíli přestane bavit. Buď se mi nelíbí o čem píšu nebo jak blog vypadá a tak, takže proto jsem si opět založila nový blog. No ale asi na začátek bych vám o sobě měla něco říct. Jmenju se Anička a je mi 14... teda skoro už 15... žiju v takovým malým městě a tenhle blog jsem si založila s tím, že si tady nebudu na nic hrát...budu to prostě jen já... obyčejná holka... ne jako na těch předchozích blozích, kde jsem se snažila ze sebe udělat něco co vlastně nejsem. Tak jo... to by bylo asi pro dnešní předstatovačku všechno a já pádím spát. Dobrou :*

Žádné komentáře:

Okomentovat