úterý 26. července 2016

Nesuď knihu podle obalu.

Ahoj :)

Tak jsem si říkala, že jsem se vám vlastně v rychlosti představila, ale ještě nevíte jak vypadám...No...nejsem si úplně jistá jestli s vám chci zrovna tuhle informaci úplně sdílet. Však je úplně jedno,  jak někdo vypadá. Přijde mi, že v dnešní době všichni až příliš lpí na vzhledu.
Ostatní odsoudí už podle toho jak vypadají a dál už je ani nezajímá jaký ten člověk doopravdy je. Tohle mě na dnešním světě strašně mrzí. Proč to takhle je? Ano.. na jednu stranu je vzhled důležitý, ale lidi si myslí, že už podle vzhledu dokáží člověka i poznat... ale takhle to přeci nefunguje! Nikdy nemůžme prvním pohledem poznat, jestli je člověk při tělě proto, že to má geneticky, nebo proto, že se stravuje ve fast foodech. Nikdy na první pohled nepoznáme jestli má tahle holka špatnou pleť prostě vrozeně, nebo že se o ni nestará. Tohle se prostě na první pohled poznat nedá!

A tak bych chtěla poslat vzkaz všem těm, kteří si stále myslí, že podle vzhledu můžou člověka soudit: ,,Za prvé se nejdřív zamyslete nad sebou... jestli náhodou ostatní neodsuzujete neprávem a jetli náhodou i vy nemáte nějaké nedostatky, za které by vás ostatní mohli soudit... a za druhé knihu prostě nemůžete soudit podle obalu!"

Děkuji vám za přečtení článku a omlouvám se pokud jsem taky některé z vás moralizovala zbytečně, ale já to napsat prostě musela.

A pokud jste jedním z těch co lidi soudí podle vzhledu, tak se nad sebou prosím zamyslete.

Přeji všem krásný den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat