neděle 24. července 2016

Opařila jsem si obličej?!

Dneska už se asi vykašlu na pozdrav a jdu rovnou k samotnému jádru věci ;)

Víte co byla včera ,,sranda"? :D Já nevím jestli už se to někomu z vás stalo, ale zrovna včera večer jsem si šla vyčistit pleť (myslím, že holky to znají) a když jsem si chtěla jednu z těch věciček smýt vodou, tak jsem si prostě opařila obličej :D
Jo... slyšíte dobře...opařila jsem si obličej! Já jsem se totiž doslechla, že když si budete mýt obličej teplou vodou, tak že se vám nebudou tolik dělat beďary a znáte to, která holka by to nechtěla. No a když jsem se tohle dozvěděla, tak jsem to tak začla okamžitě dělat. Pustila jsem kohoutek s vodou a nechala ho dokud se voda neohřeje, mezi tím jsem se snažila něco s mým obličejem udělat (za pomocí přípravků, které mi stejně nepomáhají!) a pak jsem v rychlosti chrstla vodu na obličej... ani jsem v tu chvíli nějak neřešila, že z vody stoupá poměrně dost velká pára... no a jak jsem to udělala, tak mě celkem pálily ruce, ale ruce mají přeci jenom kůži odolnější...no ale potom jsem se koukla do zrcadla...na levé tváři ohromný červený flek...no naštěstí jsem to něčím namazala a přes noc to prakticky zmizelo, ale jestli si budete snažit umývat obličej teplou vodou, tak si určitě zkontrolujte, jestli se náhodou nevaří! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat